Reducerea costurilor și creșterea eficienței depozitului

Reducerea costurilor și creșterea eficienței depozitului

Reducerea costurilor și creșterea eficienței depozitului

Spațiul în metraj pătrat de depozit nu costă la fel de mult ca și alte proprietăți comerciale, dar nu este întotdeauna o decizie ușoară să extindeți afacerea.

Recomandările de mai jos vă pot ajuta la îmbunătățirea eficienței depozitului. Un audit al operațiunilor vă poate ajuta să identificați blocaje și să găsiți oportunități pentru a îmbunătăți eficiența. Amintiți-vă doar că un singur audit va dezvălui probabil unele măsuri de reducere a costurilor, dar nu toate.

  1. Optimizarea spațiului din depozitul deja existent.

Cea mai bună eficientizare este implementarea unui sistem de gestionare a depozitelor.

În primul rând, ar trebui să optimizați mai întâi spațiul pe care îl aveți, apoi să găsiți alternative în depozitarea bunurilor în alte spații. Pe lângă faptul că obțineți mai mult spațiu de depozitare din spațiul dumneavoastră, acest lucru poate îmbunătăți considerabil eficiența depozitării și a alegerii.

  1. Actualizați tehnologia mobilă în depozit.

Majoritatea întreprinderilor înțeleg că tehnologia poate îmbunătăți eficiența și crește viteza de manipulare a comenzilor. Acestea sunt echivalente cu economiile de costuri, dar numai dacă utilizați echipamentul potrivit. 67% dintre depozite intenționează să utilizeze dispozitive mobile pentru a gestiona inventarul în viitor.

Cei mai mulți se gândesc la scanere cu coduri de bare atunci când se gândesc la implementarea unor dispozitive mobile în depozit. Cu toate acestea, angajații pot utiliza, de asemenea, smartphone-uri și tablete încărcate cu un software, pentru a primi comenzile și rutele optime de ridicare.

Modernizarea tehnologiei, inclusiv a sistemelor mobile și utilizarea tehnologiei pick-to-light, RFID și pick-to-voice, reduc ratele de eroare de ridicare cu până la 67% în comparație cu metodele manuale clasice. Aceasta reprezintă o economie semnificativă atunci când calculați costurile asociate cu retururile de procesare, costurile de expediere, forța de muncă aferentă serviciului clienților și multe altele.

  1. Standardizați și auditați fluxurile de lucru.

Din momentul în care un produs ajunge în depozit până la expediere, fiecare activitate și proces pentru mutarea acelui produs ar trebui să aibă un flux de lucru stabilit. Fără un flux de lucru, angajații fie lucrează într-un mod care este optim pentru ei, fie cel mai confortabil.

Ceea ce este eficient sau confortabil pentru angajat poate să nu fie cea mai eficientă sau profitabilă metodă pentru companie.

Cu fluxuri de lucru standardizate, vă puteți asigura că fiecare angajat funcționează în conformitate cu aceleași standarde. Cel mai important, puteți monitoriza performanța individuală a angajaților pe baza unor valori de referință stabilite pentru acel segment al fluxului de lucru.

Atunci când apar probleme care pot afecta costurile operaționale, un audit rapid poate dezvălui, de obicei, erorile de lucru ale fluxului. Dacă este o problemă de performanță, conducerea poate colabora cu angajatul pentru a corecta rapid abaterea și a restabili fluxul de lucru.

Publicat la 20.09.2020


Compare listings

Compare